405549.jpg

Tällainen on suunnitteilla tehdä tänä keväänä. Värit ovat ihan viturallaan, sillä tämä on Luonnos. Sitä paitsi mulla ei ollu oikeen värisiä tusseja. Kangas on kyllä katottuna jo. Ala-asteella olen viimeksi tehnyt mekkoa. Juu, mekkoA. Se meinaan ei ikinä valmistunut. Meni lopulta roskiin, kun en enää olisi mahtunut siihen, vaikka olisinkin tehnyt valmiiksi. Kuulemma openi käyttää sitä yhä vielä esimerkkinä. "Ettei jää kesken, niinku Ellin mekko. Se ei varmaa oo vieläkää valmis." No ei oo ei. Turha sitä ny enää o porata.
Kaavoja mulla ei luonnollisestikaan ole. Ne olisi tarkoitus kiskaista päästä tässä kevään mittaan.
Mekon on tarkoitus olla imetysmyönteinen. siksi kaula-aukkoon tulee varmaankin nepparit. Mitään napinläpiähän mä EN ala opetella. Yläasteella sain tarpeeks. Piti tehä jotain 5.
Ai niin. Tää rojekti alko siitä, ettei mulla oo moneen vuoteen ollut mitään hyvää kesämekkoa. Sellasta mukavaa, käytännöllistä ja vielä nättiä. Mut pian on. Varmaan toukokuussa siis. Kankaat saan maaliskuun lopulla.
Ehkä opeki antaa sit anteeks sen ala-asteen mekon valmistumattomuuden.